قوانین و مقررات فروشگاه

ثبت اطلاعات مشتریان :
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی ،‌ وضعیت سفارش به " در حال آماده شدن " تغییر می کند. پس از این مرحله
 در اولین فرصت بخش بسته بندی سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهند نمود.

پیگیری سفارشات :
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،‌می توانید از طریق شبکه های اجتماعی یا شماره های موجود در وبسایت با ما و پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

روش های ارسال سفارش :
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود به شرح زیر ارسال می شوند :

·         شرکت پست:

زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده كه بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.

·         تیپاكس :

تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ). 
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز کاری است (شهرهای راه نزدیك 1 روزه و شهرهای راه دور 3 روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن و ابعاد بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته از مشتری دریافت می شود . این روش تنها برای وزن های بالا توصیه می شود . همچنین شیوه حمل بسته با این روش بسیار مناسب تر از پست است .

·         باربری و ترمینال :

در این دو روش نیز همانند تیپاكس بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و امکان ارسال بسته ها به تمام مراکز استانها و شهر های در مسیر راه کشور مقدور می باشد.

·         پیک موتوری:

این روش مختص شهر اصفهان بوده و هزینه ارسال با این روش بین 30000 تا 50000 تومان است كه بسته به منطقه و مسافت طی شده متغیر بوده و بر عهده مشتری می باشد. ارسال سفارشات در این روش با هماهنگی قبلی انجام خواهد شد.

نكته مهم : 
بسته های ارسالی از طریق شرکت پست و تیپاكس در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، ‌آتش سوزی و ... است كه تمام هزینه بسته نیز توسط شركت های مذكور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورت تمایل می توانید هزینه بیمه تكمیلی بسته را نیز پرداخت كنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شكستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شركت های فوق، ‌هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.

روش های پرداخت سفارش :
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل واریز داخل بانک ، کارت به کارت و پرداخت آنلاین میسر است که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب می باشند.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). 

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند.
بر همین اساس در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید

برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

مرجوع کردن سفارش:

برای مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی، کالا باید در بسته بندی مناسب همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی برای فروشگاه بازگشت شود، درغیر این صورت و یا بروزهرگونه عیب در هنگام حمل و نقل، امکان مرجوع کردن کالا از بین خواهد رفت. ضمنا هزینه برگشت کالا برعهده مشتری خواهد بود .

برای کالاهای دارای گارانتی، اگر محصول ایراد فنی داشته باشد، مسئول مربوطه مورد را بررسی می نماید. در این صورت اگر مشخص شود محصول قبل از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد و یا مبلغ کل واریز شده برایتان برگشت می شود. کالاهای دارای اشکال فنی و یا ظاهری که در اثر استفاده نامناسب کاربران ایجاد شده باشد قابل برگشت نیست.

تخفیف :
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد لذا درخواست تخفیف برای حالتی است که تعداد سفارش کالا بالا باشد  و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت سفارش در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.

اطمینان از موجود نبودن برخی اقلام سفارش :
در زمان ثبت سفارش دقت فرمایید که اجناسی که در فروشگاه با قیمت 0 نمایش داده می شوند، به این معناست که دارای موجودی نمی باشند و باقی اجناس در انبار فروشگاه موجود هستند (برخی با تعداد کم و برخی با تعداد زیاد) و تنها زمانی که موجودی یک جنس تمام و یا بسیار محدود شود قیمت آن 0 می شود. بنابراین در صورت ثبت سفارش در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقدام نمایید تا به این وسیله سفارش شما در نوبت جلوتری قرار گیرد و احتمال به اتمام رسیدن اجناس به حداقل برسد. قیمت های درج شده در سایت به روز هستند و مادامی که جنس موجود باشد با همان قیمت ارائه می شود. سفارشات ثبت شده نیز در صورت مواجهه با کسری با همان قیمت ارسال می شوند و در صورتی که امکان تهیه اقلام کسری پس از گذشت زمان تعیین شده با همان قیمت میسر نباشد، ‌هزینه اقلام کسر شده عینا عودت داده می شود و امکان لغو کل سفارش وجود ندارد.

اعتبار پیش فاکتور :
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 2 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد. قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه بروز مي شوند . قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.

مهلت تطبیق فاکتور :
تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق صفحه ارتباط با ما در سایت اسیا مدار یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

توجه داشته باشید هزینه های مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا بر عهده خریدار می باشد .