هشدار قطع برق از راه دور


هشدار قطع برق از راه دور     


قطعا شما نیز تاکنون شنیده اید که صاحبان  بسیاری از مشاغل در اثر قطعی برق دچار خسارتهای زیاد ، از دست دادن سرمایه و حتی ورشکستگی شده اند .

برای مثال اگر برق در یک مرکز پرورش ماهی قطع شود در مدت زمان کوتاهی همه ی ماهی ها در اثر کمبود اکسیژن تلف خواهند شد. یا در یک مرکز پرورش طیور افت دما در مدت زمان کوتاهی خسارتهای جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت .

قطعی برق در برخی مواقع نشان دهنده سرقت کابل های برق یا ترانس است . اطلاع از قطع برق در این موارد به شما کمک میکند تا از به سرقت رفتن تجهیزات گران قیمت خود جلوگیری کنید .

در پی مشکل قطعی برق راه حل های گوناگونی ارایه شد ولی هر کدام مشکلاتی به همراه داشت به طور مثال یکی از ایده ها نصب آژیر در محل کار بود تا به محض قطع برق آژیر به صدا در آید ولی مشکلی که داشت این بود که علاوه بر صدای گوشخراش و آلودگی صوتی ممکن است کسی در محیط کار حضور نداشته تا از اوضاع آگاه شود .


هشدار دهنده قطع برق پیامکی

گروه فنی و تخصصی آسیا مدار برای رفع مشکل اطلاع از قطعی برق دستگاه کنترل از راه دور با موبایل را طراحی کرده که علاوه بر اطلاع از قطع و وصل برق شما میتوانید از راه دور کنترل و نظارت کامل بر تجهیزات الکتریکی ، دما ، رطوبت و ... داشته باشید.

کارکرد دستگاه هشدار دهنده قطع برق به این صورت است که به محض قطع برق برای شما یک پیامک ارسال میکند و همچنین با شما تماس میگیرد و برایتان آژیر پخش میکند و در زمان  وصل مجدد برق نیز برای شما پیامک ارسال کرده و شما را مطلع مینماید.

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که اگر موبایل شما خاموش یا خارج از دسترس باشد چه اتفاقی میافتد ؟

آسیا مدار به این مشکل شما هم  فکر کرده است . این دستگاه قابلیت ارسال پیامک و برقراری تماس با هفت کاربر را دارد و در این صورت اگر گوشی شما از دسترس خارج باشد بقیه کاربران مطلع خواهند شد . 




دستگاه هشدار دهنده قطع برق برای کدام محیط ها پیشنهاد میشود

·       مراکزی که نسبت به قطع برق حساس هستند.

·       مراکز پرورش ماهی ، گلخانه ها ، سالن های پرورش قارچ ، اتاق سرور ، فارم ماینر، سرد خانه ها ، یخچال های صنعتی ، مراکز پرورش طیور ، مرغداری ها ، دستگاه های جوجه کشی و ...

·       اطلاع از به سرقت رفتن ترانس ، کابل و تجهیزات برقی گران قیمت با اعلام فوری قطع برق


نصب دستگاه هشدار دهنده قطع برق سیمکارتی به جهت کیفیت و کارای بسیار بالا اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد . دستگاه دارای یکسال گارانتی و ضمنانت خرید و سه سال خدمات پس از فروش میباشد .

امنیت و آرامش خیال را با گروه فنی مهندسی آسیا مدار تجربه کنید .

برای اطلاعات بیشتر ، مشاوره و راهنمایی جهت خرید و نصب و همچنین کسب نمایندگی فروش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . 

تلفن تماس : 09332541920

آدرس سایت : www.asiamadar.ir


هیچ محصولی در این دسته بندی وجود ندارد.