کنترل آبیاری با موبایل




کنترل آبیاری از راه دور با موبایل

دستگاه کنترل از راه دور پیامکی صبا جهت کنترل پمپ آب چاه ها ، پمپ های کشاورزی و باغ ها و آبیاری فضای سبز از راه دور به شما کمک میکند.


دلیل اینکه شما به تایمر آبیاری هوشمند احتیاج دارید

یکی از مشکلات صاحبان چاه‌های آب و زمین‌های کشاورزی و باغ ها و ویلاها ساعتی شدن آبیاری هست که در اینصورت باید آبیاری زمین ها در ساعات مشخصی انجام شود که ممکن است صاحبان زمین های کشاورزی در زمان مورد نظر نتوانند در باغ یا زمین خود حاضر شوند.

 اما خوشبختانه با استفاده از سیستم‌های هوشمند آبیاری میتوان علاوه بر آبیاری از راه دور در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و آن را مدیریت نمود و همچنین با استفاده از این سیستم‌ها سطح زیر کشت را نیز افزایش داد.
امروزه میتوان با استفاده از سیستم آبیاری هوشمند و دستگاه کنترل پیامکی آسیامدار ، سیستم آبیاری سنتی را با سیستم‌های هوشمند جایگزین نمایید.


چگونه سیستم آبیاری سنتی را به سیستم آبیاری هوشمند تبدیل کنیم؟ با نصب سیستم های کنترل از راه دور صبا

 

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه‌های کنترل و مدیریت هوشمندانه آبیاری استفاده از دستگاه های هوشمند کنترل از راه دور صبا است، که بوسیله موبایل و از راه دور کنترل می شوند.

این دستگاهِ کنترل از راه دور پیامکی، شما را از مراجعه حضوری جهت کنترل آبیاری کشاورزی ، باغ ، ویلا ، خانه و در مجموع کنترل آبیاری فضای سبز بی‌نیاز خواهد کرد.

این دستگاه هوشمندِ سیم کارتی، قابل نصب بر روی انواع پمپ‌های آبِ باغ، ویلا و زمین کشاورزی می باشد و از هر مکانی قابل کنترل است.
پس از نصب دستگاه کنترل از راه دور سیم کارتی صبا، قادر خواهید بود از هر مکانی و از طریق پیامک sms، اقدام به دادن برنامه و روشن و خاموش نمودن پمپ آب خود و همچنین آبیاری فضای سبز خود نمایید.

برد نامحدود و آنتن دهی بالا از ویژگی‌های سیستم های کنترل از راه دور صبا میباشد.



مزایای دستگاه کنترل از راه دور صبا جهت کنترل پمپ آب :


راحتی کامل برای آبیاری مزارع و باغ ها : با مجهز کردن چاه آب به کنترل از راه دور صبا زحمت، فکر و استرس آبیاری از دوش کشاورز و باغبان برداشته میشود و با خیال راحت حتی در طول مسافرت میتواند تنها با ارسال پیامک پمپ کشاورزی را روشن و خاموش کند وباغ و مزارع خود را آبیاری نماید، برای راحتی کار حتی میتوان برنامه آبیاری زمان بندی شده ای به دستگاه بدهدتا دستگاه به صورت خودکار آبیاری را انجام داده و فقط گزارش کار را برای کشاورز و باغبان ارسال نماید.


آبیاری منظم و در نتیجه بازدهی بیشتر مزارع و باغ ها : آبیاری منظم و به موقع موجب طراوت و شادابی و همچنین افزایش کمیت و کیفیت محصولات میشود که خود نوعی موفقیت بزرگ در امر کشاورزی است.

پیشرفت و توسعه شغلی : نصب کنترل از راه دور صبا به دلیل مدیریت آسان تر بر آبیاری به پیشرفت و توسعه شغل کمک کرده و کشاورز و باغبان را قادر میسازد تا مجموعه ی  بزرگتری را مدیریت و آبیاری کند.


آسیا مدار متناسب با نیاز و هزینه ای که میخواهید انجام دهید راهکارهای متنوعی را به شما پیشنهاد می دهد .

 




 

موارد استفاده از دستگاه کنترل از راه دور صبا در کشاورزی و باغداری

· کنترل از راه دور انواع پمپ‌های آب کشاورزی، پمپ‌های کف‌کش، شیربرقی‌ها و کنترل پمپ چاه‌ها

· کنترل کلیه وسایل برقی همانند چراغ‌ها و تمام سیستم های گرمایشی و سرمایشی (کولر آبی و گازی)و...

· کنترل و دریافت گزارش باز و بسته شدن درب باغ و ویلا

· هوشمندسازی و مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز و  گلخانه ها و کنترل پمپ جهت آبیاری زمین های زراعی و کشاورزی و باغات


نتیجه راه اندازی کنترل از راه دور پیامکی صبا

اجرا و پیاده سازی سیستم های کنترلر هوشمند و دستگاه های کنترل از راه دور پیامکی صبا، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. زیرا  طی مدت زمان کوتاهی از طریق صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، صرفه جویی در زمان رفت و آمد جهت آبیاری و حذف هزینه‌های اضافی (کارگر، رفت و آمد و هزینه خرید و راه‌اندازی سیستم جبران خواهد شد.


هیچ محصولی در این دسته بندی وجود ندارد.